میرسعید صادقی
زندگینامه شهید
زندگینامه ثبت نشده است.
وصیتنامه شهید
وصیتنامه ی شهید میر سعید صادقی
وصیتنامه ی شهید میر سعید صادقی شهادت مظلومانه ما، خود بزرگترین فریاد است! بسم الله الرحمن الرحیم "ان الله یحب الذین یقاتلون فی سبیله صفا کانهم بنیان مرصوص" با سلام به پیشگاه منجی عالم بشریت، قطب عالم امکان، مهدی موعود (عج) و با درود به رهبر کبیر انقلاب اسلامی، چشم امید محرومان و مستضعفان، بزرگ مرجع تشیع، امام خمینی (ره) . و درود به امت بزرگ اسلام که برای اهداف عالیه اسلامی و حفظ شرف اسلامی و انسانی خود تمامی مشکلات را متحمل می شوند و درود به جوانان جان بر کف مسلمان که لباس مقدس سربازی اسلام را بر تن کرده و شعار مقدس جهاد تا نابودی کفر و استکبار و برپایی عدالت اسلامی در تمامی گیتی را سرلوحه خود قرار داده و در سنگرهای حق علیه باطل در نبردی نابرابر حماسه می آفرینند. با وجود این که خود را کوچکتر از آن می دانم که بخواهم چیزی بنویسم اما به دلیل این که بر هر مسلمانی لازم است که وصیت نامه ای داشته باشد ناچار به نوشتن چند سطری به عنوان وصیت نامه می پردازم. پس از هزار و سیصد و اندی سال مبارزه و جهاد و درگیری و به قیمت خون صدها هزار شهید در طول تاریخ و بعد از حکومت عدالت گستر علی (ع) اولین حکومت اسلامی بر مبنای تعالیم عالیه اسلام و به رهبری امام بزرگ مان تشکیل شد و افتخار عظیم رهایی بشریت، نصیب امت مسلمان ما گردید. ما وارث هزاران انسان ستمدیده ای هستیم که در زیر شدیدترین شکنجه حکومت های جبار از بنی امیه و بنی عباس گرفته تا پهلوی ها با آرزوی دستیابی به چنین حکومتی، فجیعانه جان سپرده اند. امروز وظیفه حراست از حکومت نوپای اسلامی به ما سپرده شده است و ما در بوته آزمایشی بس عظیم قرار داریم. امروز رسالت عظیم رهایی مستضعفین بر گُرده ماست و کوله بار مسئولیت های بزرگ شهیدان مان بر دوش مان سنگینی می کند. امروز چنگال خون آلود جنایتکاران بین المللی در گلوی محرومان و مستضعفان بالاخص مسلمانان فرو رفته است و مستضعفین تنها به دلیل این که نمی خواهند تحت سلطه این جنایتکاران باشند فجیعانه قتل و عام می شوند و یا در زیر شکنجه دژخیمان به شهادت می رسند. هر روز که می گذرد مستضعفین بیدارتر می شوند و به همین نسبت فشار ابرجنایتکاران بر سرشان زیادتر می شود و به خیال باطل خود می خواهند فریاد محرومان را در گلو خفه کنند ولی زهی خیال باطل که ناقوس رهایی به صدا در آمده و به گوش تمامی مسلمین رسیده است! امروز فریاد دادخواهی مسلمانان آزاده ای محروم که در گوشه و کنار جهان به گوش می رسد و چشمان اشکبار مستضعفان، منتظر مسلمانان آزاده ای است که به یاری شان بشتابید و از بندها رهایشان کنند و بر همه مسلمین است که اگر می توانند به یاریشان بشتابند که: "من سمع رجلا ینادی یا للمسلمین و لم یجبه فلیس مسلم محمد" اگر می بینیم که ملت مظلوم ما درگیر این جنگ تحمیلی شده است، اگر می بینیم که همه ابرقدرت ها در مقابل ما صف کشیده اند و اگر می بینیم که شهرهای ما این گونه بمباران می شود و تمامی سلاح های مدرن ابرقدرت ها به دست صدام مزدور بر علیه ما به کار گرفته شده و ملت مظلوم ما را این گونه به شهادت می رسانند، تنها و تنها به این خاطر این است که ما مسلمانیم و می خواهیم مسلمان باشیم و به خاطر این است که به حکم وظیفه اسلامی مان می توانیم فریاد مظلومان را شنیده و ساکت نباشیم. به همین خاطر ما را درگیر جنگ کردند تا بدین وسیله فریاد مظلومان را در گلو خفه کنند. اکنون رسالت رهایی بشر بر دوش ماست و افتخار مبارزه با مستکبرین نصیب ما شده است. اکنون پروردگار یکتا می خواهد که در زیر سایه سلاح های ما و به دست ما عدالت اسلامی گسترش یابد. اکنون فصل نویی از تاریخ اسلام آغاز شده است و ما می رویم که در فردایی نه چندان دور رهایی مستضعفان را به ارمغان آوریم. ما می رویم تا مژده رسیدن بهار، بهار آزادی را به تمامی محرومین ابلاغ کنیم و با این بشارت قلب های رنجدیده محرومان را تسلی بخشیم که صبح پیروزی نزدیک است: "الیس الصبح بقریب". بگذار ما را تکه تکه کنند، بگذار مظلومانه به شهادت مان برسانند، بگذار که فریاد الله اکبرمان را در گلو خفه کنند که شهادت مظلومانه ما خود بزرگترین فریاد است. خدا را هزار مرتبه شکر می کنم که به میمنت انقلاب اسلامی به رهبری امام بزرگمان از زندگی توأم با عدم مسئولیت گذشته و دور باطل خوردن و خوابیدن قبل از انقلاب رهایی پیدا کرده و به مرز عقیده و جهاد که حیات و زندگی حقیقی است، رسیدم و رسیدیم که " ان الحیوه عقیده و جهاد" چرا که تنها وجه ممیز انسان و حیوان و زندگی انسانی با زندگی حیوانی عقیده داشتن انسان و جهاد و تلاش در راه عقیده است وگرنه زندگی خوردن و خوابیدن را حیوان نیز دارد و از این نظر فرقی با انسان و حیوان نمی باشد. پدر و مادر عزیزم! از شما چند خواهش دارم که امیدوارم انجام دهید. اول این که هیچ کس و به هیچ وجه برای من سیاه نپوشد. دوم این که در شب اول قبر، برای من نماز وحشت بخوانید و سوم این که من مقداری نماز و روزه قضا دارم که اگر بدهید ادا کنند روحم بسیار شاد خواهد شد. والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته.
گالری تصاویر
خاطرات
خاطرهای ثبت نشده است.
دلنوشتهای ثبت نشده است.
افزودن دلنوشته جدید